vrijdag, mei 12, 2006

Wij bebrilde techneuten?

Bij deze leg ik mijn lezers een citaat voor uit G.J. Bogaerts' Volkskrantblog van vanochtend: "Hoe gemakkelijk die nieuwe technieken [rss feeds, tags; JvH] ook kunnen zijn, op dit moment zijn ze nog vooral interessant voor een betrekkelijk selecte groep van web-savvy geeks, bebrilde techneuten die elke nieuwe techniek snel omarmen."
Ben ik even blij dat ik in mijn Blogger User Profile geen foto heb opgenomen! Maar zonder gekkigheid: Wouter blogde afgelopen week al over de geringe bekendheid van de hulpmiddelen die voor mij en mijn lezers algemeen aanvaard zijn als onmisbare tools bij het zoeken op internet. Dat betekent dus dat ik er inderdaad niet voetstoots vanuit mag gaan dat mijn studenten die gereedschappen wel zullen kennen en zullen gebruiken. Altijd goed om je dat te realiseren!

Technorati tag:

1 Comments:

Blogger WoW!ter said...

Jos,

In de eerste versie van mijn post zat een expliciete opmerking aan het adres van docenten aand de IDM. Die heb ik er tijdens het editten uit gehaald. Die vond ik te suggestief. Blij dat ik het gedaan heb, je blijkt tussen de regels door te kunnen lezen.

6:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home