zaterdag, maart 25, 2006

Of heeft Wouter toch gelijk?

Eerlijk gezegd weet ik het niet meer. Ik ben nog eens wat verder gaan vlooien met mijn eigen blog en zie wat het resultaat is van tag:google inpostauthor:"jos van helvoort" . Aan allebei de gevonden posts is inderdaad de tag "Google" toegekend maar steeds als tweede. Dat is dus een argument tégen mijn bewering van gisteren dat Google Blog Search eigenlijk niet zoekt naar toegekende tags maar slechts full text naar het vóórkomen van het woord "tag". Maar dan blijft het vreemd dat tag:luchtfoto's inpostauthor:wow!ter géén resultaten geeft en tag luchtfoto's inpostauthor:wow!ter weer wel. Wie het mij kan uitleggen, wordt hierbij van harte uitgenodigd.

Technorati tag:

1 Comments:

Blogger Jos van Helvoort said...

Wouter geeft in zijn post van zondag 26 maart een heel interessante en volgens mij sluitende verklaring voor de raadsels waarvoor ik mij geplaatst zag. Ga hem lezen!

11:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home