maandag, mei 08, 2006

Gesignaleerd: NU Z

Helaas weet ik niet meer precies waar (en heb ik nu even niet de tijd om het uit te zoeken) maar afgelopen weekeinde werd ik geattendeerd op een nieuwe loot aan de stam van Ilse Media: NU Z.1) Volgens de succesformule van NU.nl maar dan gericht op de zakelijke markt. Nieuws voor professionals dus, waarbij indelingen worden gehanteerd naar branche (bijvoorbeeld agrarisch, ict, onderwijs) en discipline (hrm, financieel enzovoorts). Uiteraard ontbreken rss feeds voor de verschillende branches en disciplines niet, maar vooralsnog lijkt dat in ieder geval voor de branche Onderwijs niet goed te werken. Maar ook daarvoor geldt dat we het later moeten uitzoeken.

1) Naschrift: het moet de NRC van zaterdag 6 mei zijn geweest

Technorati tag:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Jos,

Ik herinnerde me ook al dat ik eerder iets over Nu Z had gelezen. Dat was op Frankwatching (http://www.frankwatching.com/archive/2006/05/02/nu_z_voorzichtig_van_start). Leuk initatief; met de mogelijkheid van een rss-feed per subonderwerp kun je gemakkelijk specifieke selecties maken op interessegebieden.

8:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home