vrijdag, september 25, 2009

Scoringsrubriek voor informatievaardigheden (2)

Tot mijn verrassing vond ik vanavond al de nieuwe InformatieProfessional op de deurmat met mijn artikel over Performance Assessment van informatievaardigheden met behulp van een scoringsrubriek. Ik ben er heel tevreden over en ben benieuwd naar reacties uit 'het veld', zowel dat van de informatieprofessionals als dat van de hbo-docenten. Een digitale versie van het artikel is nu ook al hier te lezen.

En nogmaals: de scoringsrubriek zelf is in word-formaat ook te downloaden op de HBO-kennisbank (zoek op Helvoort). Aanpassing naar eigen wensen is toegestaan (Creative Commons).

3 Comments:

Blogger Gerard Bierens said...

Ik ga 't zometeen eens lezen, interessant! By the way, er is ook een rechtstreekse link naar de beschrijving op de hbo-kennisbank.

9:42 p.m.  
Blogger Jos van Helvoort said...

@ Gerard, 'rechtstreekse link': maar een meer algemene verwijzing naar de hbo-kennisbank leek me ook nuttig.

11:23 p.m.  
Blogger Gerard Bierens said...

Heb je ook weer gelijk in, een beetje PR is nooit weg ;)

11:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home