zaterdag, april 07, 2007

What's in a name?

Ik weet het, ik ben er deze keer niet zo heel vroeg bij, maar dat heeft absoluut te maken met een wel erg overvolle agenda, zoals veel lees- en schrijfwerk, computer-
problemen en correctiewerk. Dat laatste is overigens niet altijd een pleziertje als je op de titelpagina van de 'papers' je eigen naam al tegenkomt in varianten als Meneer Helvoort, Jos Helvoorts en, ja zeker, Mr. Halfords.

Pas vanavond viel me in het aprilnummer van Informatieprofessional een recensie op van een jeugdwerk van "Eddy de Perron". De Perron? Ja het staat er echt, en niet alleen in de titel maar ook nog eens in de toegevoegde bibliografische gegevens. Ze zouden daar bij IP eens moeten testen wat dat betekent voor de long tail bij Amazon.

Het wordt tijd voor Mr. Halfords om gewoon maar weer een stukje te gaan fietsen. En bovendien: bijna naast de rijwielsupermarkt van Delft staat de enige echt literaire boekhandel van die mooie stad. Jammer dat De Omslag morgen dicht is.

4 Comments:

Blogger WoW!ter said...

Net terug van een rondje alle sores van me af fietsen. Het was fantastisch.

groet
Wouter

3:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ROFL! Mr. Halfords... volgens mij moet je gewoon stoppen met die voltijd studenten Jos!

10:57 a.m.  
Blogger Jos van Helvoort said...

@wow!ter,
You lucky guy! Ik was bij mijn oude schoonmoeder. Zo zie je maar dat omwille van het effect ook in weblogs de waarheid wel eens geweld wordt aangedaan. Maar ik heb het vanmiddag goedgemaakt hoor.

10:57 p.m.  
Blogger Jos van Helvoort said...

@Rutger,
nee hoor. Van die studenten verwacht ik inmiddels niet veel meer, maar van IP, ja dat valt me pas tegen.

11:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home