zondag, maart 12, 2006

World Wide Work

Een nieuw boek over de invloed van de grote zoekmachines op de Europese samenleving. De presentatie van dit boek (resultaat van een Europees onderzoeksproject) werd onder andere opgemerkt door Metro en Marketing Online. Redacteur van de studie is Sylvia van de Bunt-Kokhuis, werkzaam aan de Vrije Universiteit in Amsterdam maar tevens lector Human Resource Management aan 'mijn' Haagse Hogeschool. Ondanks het feit dat er in de pers de nodige aandacht aan wordt besteed is het nog niet zo eenvoudig om het te pakken te krijgen. Rechtstreeks telefonisch bestellen bij de VU uitgeverij lijkt het meest voor de hand te liggen. Picarta meldt dat de UVA het boek in bestelling heeft, bij de Vrije Universiteit is het al wel uitleenbaar, maar dat is het dan ook. Dat de marketing van Sylvia van de Bunt zelf wel op orde is blijkt uit het feit dat het televisieprogramma Zembla, naar aanleiding van het verschijnen van dit boek, op 30 maart aandacht zal besteden aan de begoogling van de Europese samenleving. Opnamen werden afgelopen week onder andere gemaakt bij de Haagse Hogeschool.

Technorati Tags: ,