vrijdag, maart 17, 2006

Nog een weblog van een IDM-student

Via de URL Search bij Technorati (zoeken naar blogposts die verwijzen naar een specifieke blog) kom ik op het spoor van de weblog Zoeken op het Internet. De auteur ervan is Karin Weidema, een 4e jaars student IDM in Den Haag. Karin werkt op dit moment bij een externe opdrachtgever aan haar afstudeeropdracht, maar ze heeft kennelijk ook nog tijd om een weblog bij te houden. En die ziet er echt heel aardig uit! Een vlotte vormgeving, een indeling in rubieken als 'nieuws', 'onderzoek' en 'boekbesprekingen' en (niet onbelangrijk) goed geschreven! Ze heeft zelfs het lef om er 'eigen artikelen' op te plaatsen, waarbij ik helaas niet weet of dit nog producten zijn uit haar opleiding, of dat ze die in het kader van haar afstuderen heeft geschreven of wellicht 'zo maar' als vingeroefening. De lezers van WoW! ter zullen misschien nog niet zo heel veel nieuws vinden, toch vind ik dat Karins weblog in het lijstje van Wouter niet zou misstaan. Bij deze beveel ik haar dus van harte bij hem aan.
Technorati tag:

1 Comments:

Blogger Karin Weidema said...

Beste Jos,

Allereerst bedankt voor de positieve kritiek op mijn weblog. De weblog zelf is een experiment voor mijn afstudeeropdracht. Ik voer een opdracht uit bij een opdrachtgever uit de verhuisbranche die zich meer wil profileren op het gebied van internetmarketing en zoekmachinemarketing. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden van weblogs. Vandaar dat ik deze weblog ben gestart.

Om te reageren op de artikelen. Deze heb ik inderdaad zelf geschreven. Eigenlijk zijn het de theoretische onderdelen van mijn stageverslag. Verder heb ik nog een andere website in ontwikkeling, gewoon uit eigen interesse opgestart. Deze vind je op www.zoeken-en-vinden.nl. Laat me eens weten wat je ervan vind!

Met vriendelijke groet, Karin

4:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home