zaterdag, mei 29, 2010

Waar is Bas Haring?

Peter tipt mij na een tip van Eric op de column van Bas Haring in De Volkskrant van zaterdag 8 mei. De column is een herhaling van Harings standpunt met betrekking tot de willekeurigheid van ordeningen zoals die ook te lezen was in IP van november 2009, en is dus ook min of meer te beschouwen als een antwoord op mijn (toegegeven) wat venijnige blogpost d.d. 9 november j.l.
In de discussie over het nut van ordeningen is het trouwens wel grappig dat ik de betreffende column van Haring niet heb opgemerkt en dat ik zijn columns, nu ik erover nadenk, überhaupt niet meer opmerk sinds De Volkskrant op tabloid verschijnt. Ik moet dus blijkbaar nog altijd wennen aan de opmaak van het nieuwe formaat dat nu toch al 2 maanden lang wordt gebruikt. Wat opnieuw een aanwijzing is voor het gegeven dat ordeningssystemen niet alleen bedoeld zijn om zelf iets terug te vinden maar vooral ook om anderen de weg te wijzen.

Technorati tag: