maandag, april 05, 2010

Op(nieuw) naar Hacettepe

Afgelopen donderdagmiddag ontving ik bericht van Serap Kurbanoglu dat mijn bijdrage voor het symposium dat haar universiteit van 22-24 september organiseert door het "double blind review process" was gekomen en dat het paper dus is geaccepteerd als conferentiebijdrage. En niet alleen mijn eigen bijdrage maar ook die van collega Peter Becker! De samenwerking van de Haagse IDM opleiding met het Department of Information Management van Hacettepe (Ankara) begint dus een serieuze vorm aan te nemen. Hopelijk lukt het ons ook om in september een groepje studenten mee te nemen naar Ankara.

Voor mij is het inmiddels de derde keer dat ik Hacettepe ga bezoeken en de tweede keer dat ik zelf bijdraag aan een van hun symposia. Mijn onderwerp is deze keer
de "Impact of Recent Trends in Information and Communication Technology on the Validity of the Construct Information Literacy in Higher Education". Leuk om te weten voor de NL Bibliobloggers is dat ik in mijn paper (dat ook zal worden gepubliceerd bij Springer) onder andere verwijs naar een blogpost van Edwin over het 'nieuwe zoeken'.

Technorati tag:

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Dat is zeker leuk om te lezen. Ben benieuwd naar de gehele context! Succes Jos!

8:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home