donderdag, december 27, 2007

Nu wel ..

Met ingang van het januarinummer 2008 kunnen we werkelijk meepraten met IP. Op de website van 'ons vakblad' staat sinds vanochtend een aankondiging van het nummer dat aanstaande zaterdag bij de abonnees thuis belandt. Twee van de hoofdartikelen staan (naar het zich laat aanzien) nu echter al full text online en zijn bovendien voorzien van een commentaarfunctie. Hartstikke netjes maar het is nu aan de beroepsgroep om die uitdaging aan te gaan en mee te discussiëren.
Het gekrakeel dat ik met de redactie van IP hierover de afgelopen twee maanden voerde lijkt me daarmee nu wel beëindigd. Als docent IDM heb ik nog wel een andere wens maar die heeft de redactie inmiddels per discrete mail ontvangen. Laat 2008 een prachtig jaar worden, zowel voor IP, de opleidingen als voor de informatieprofessionals in het algemeen.
Technorati tag:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Goed nieuws!

12:07 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi! Ik ben heel benieuwd naar de post van woensdag als ik weer op mijn werk ben.

8:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home