donderdag, mei 24, 2007

Nieuwe richtingen voor IP?

"Bloggers laten zich betalen door IP" had ik aanvankelijk als titel voor deze post in gedachten maar dat zou de aandacht afleiden van waar het vanmiddag echt over had moeten gaan: de toekomst van IP, het vakblad voor informatiewerkers.

Helaas moet ik zeggen dat dát volgens mij ook niet echt uit de verf kwam. Daarvoor wisselden de stellingen elkaar te snel af en sloeg presentator Bram Donkers te vaak de plank mis. De borrel was geanimeerd, het etentje waarvoor Wowter en ik mede werden uitgenodigd meer dan dat, maar wie hier nu veel wijzer van geworden is?
Technorati tag:

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Ik ben benieuwd wat je dan precies bedoelde met je oorspronkelijke titel?

2:21 p.m.  
Blogger Jos van Helvoort said...

@Edwin, een beetje criptisch maar het staat volgens mij echt in het 2e blokje. Uitstekend gegeten trouwens.

4:31 p.m.  
Blogger Bram said...

Verzuurde analyse. Zowel in de zaal, als na afloop kwam je niet verder dan een afkeurende grimas. Blog voegt ook niks toe.

Als relatieve nieuwkomer in dit intrigerende wereldje ben ik erg benieuwd naar gemiste planken.

9:44 p.m.  
Blogger Jos van Helvoort said...

@Bram, ik had toch echt de indruk dat de spreekstalmeester te weinig gevoel had voor wat er in de zaal leefde. Ik kan me een paar momenten herinneren dat ik dacht: nu gaat er iemand op inspringen maar dan waren we al weer bij het volgende onderwerp. Martin Disberg deed uiteindelijk nog zijn best maar ook dat zette weinig zoden aan de dijk.

11:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home