donderdag, juni 29, 2006

Zij Wel !

En opnieuw is het Wowter die mij attendeert op een nieuwtje, de groepsblog van het Instituut voor Media en Informatiemanagement in Amsterdam dat onder andere de opleiding IDM aanbiedt (die zij trouwens afstudeerprofiel Informatiemanager noemen). De blog is echt de moeite waard: behalve over internet, journalistiek en informatiemanagement gaat het natuurlijk ook vaak over onderwijs.
Ik zelf bijvoorbeeld las met veel interesse de posts over plagiaat en fraude maar ja, ik ben behalve docent dan ook voorzitter van de examencommissie bij de Academie voor ICT&Media van de Haagse Hogeschool. Ervaringsdeskundige dus, al gelieve u dat wel op de juiste manier te interpreteren.
Waar ik het echter even over wil hebben is dat het MIM hier volgens mij een gouden zet doet in de slag om de aandacht van aankomende studenten. Natuurlijk kun je verwachten dat er onder de docenten van het MIM meer schrijftalent rondloopt dan bij de Academie voor ICT&Media waar ik werk, maar onze collega's Communicatie en Multimedia Design zouden toch ook warm te krijgen moeten zijn voor een soortgelijk initiatief. Voor wat het waard is: als het er van komt doe ik zeker mee en ruil er deze weblog wellicht voor in.

Technorati tags: ;

3 Comments:

Blogger WoW!ter said...

Jos,

Weest gerust het aantal abo's schat ik niet zo hoog in op dit moment. Er zijn maar twee bloglines lezers. Jullie hebben in het Haagsche dus nog een kans om ze in Amsterdam een poepie te kunnen laten ruiken ;-)

10:38 p.m.  
Blogger Jos van Helvoort said...

En een van die twee ben ik intussen.

10:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En ik ben de 2e :-) En ik vraag me af waar Maastricht blijft!

10:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home