woensdag, november 08, 2006

'n hele onderneming

Het was toch wel een hele onderneming vanmorgen om vanuit Delft, Den Haag of Leiden tot in de RAI te geraken maar goed, met minstens zo'n 45 minuten vertraging zal iedereen toch wel zijn gearriveerd. Ik schreef gisteren al in een comment bij Wouter dat ik het programma van de 2e dag Online Conferentie Nederland duidelijk minder interessant vond dan dat van de 1e, en dat in ogenschouw genomen viel de rest van de dag me eigenlijk helemaal niet tegen. Na de keynote, die wat mij betreft toch wel een beetje in het water viel, woonde ik onder andere een productpresentatie bij van Swets. Interessant te horen hoe deze tijdschriftenagent denkt te overleven met nieuwe diensten in het tijdperk van multi channeling, open access en zelfdoeners op het gebied van information resesearch. Daaraan voorafgaande ook de feestelijke (en bijzonder ludieke!) presentatie van de HBO Kennisbank bijgewoond, waar ook de bibliotheek van mijn hogeschool prominent aan bijdraagt.
De middag was ik aanwezig bij de discussie tussen de opleidingen en het beroepenveld over het nieuwe IDM-opleidingsprofiel. De inhoud ervan was wat voorspelbaar maar is toch wel iets om rekening mee te houden. De ontmoeting met Wouter tenslotte, was weer hartverwarmend.

Technorat tag:

1 Comments:

Blogger WoW!ter said...

Het genoegen was wederzijds.

11:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home