donderdag, maart 20, 2008

Die Edwin toch!

Gisterenavond tot 10 uur college gegeven in IDM deeltijd en daarna als een haas naar huis om de samenvatting van PSV-Ajax te kunnen zien. Dat viel niet mee, zonder doelpunten. En nu blijkt dat ik een veel interessantere wedstrijd gemist heb: Edwin wint de Dutch Bloggie in de categorie onderwijs. En dan te weten dat hij 6 jaar geleden bij ons in de collegebanken zou hebben gezeten.

Ik denk dat ik namens het hele Haagse IDM-team spreek als ik hem bij deze hééél hartelijk feliciteer.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tof voor Edwin en dik verdiend! Enne, sorry dat de voorwedstrijd zo uitliep :-)

11:44 a.m.  
Blogger Unknown said...

Dag Jos,

Bedankt!

En dat team heeft meer wendingen aan mijn denken gegeven dan ik toen duidelijk heb kunnen maken. Besef komt pas later he.

Dus achteraf ook jullie nog bedankt voor alle input. Toch het begin van een spoor!

Edwin

12:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home